نویسنده: پروفسور والتر لویین
موضوع: علوم پایه، مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: ۲۲
فرمت: PDF

حجم: ۱.۲۶ مگابایت
زبان: فارسی

………………..

توضیحات

دانشگاه MIT

این دانشگاه یکی از مهم‌ترین مراکز علمی-تحقیقاتی در آمریکا و جهان به شمار می‌رود. دانشگاه « ام ای تی» همه ساله به عنوان بهترین دانشگاه مهندسی جهان انتخاب می شود. ضمن اینکه در سال ۲۰۱۲ طی الگوی تحقیقاتی انجام شده توسط موسسه ی  QS برای رتبه‌بندی کلی دانشگاه‌ها، دانشگاه MIT در رده اول بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت. این دانشگاه تاکنون ۳۷ بار در رشته‌های مختلف موفق به دریافت جایزه جهانی نوبل و ۴۷ مدال ملی آمریکا توسط پژوهشگران خود شده‌است.
بخش فیزیک دانشگاه MIT نیز همواره به عنوان برترین و شاخص ترین مرکز آموزشی و پژوهشی فیزیک در جهان شناخته شده است به طوری که ۳ نفر از اعضای هیئت علمی و ۱۰ نفر از دانش آموختگان این دانشگاه موفق به کسب جایزه نوبل فیزیک شده اند .
پروفسور والتر لویین :
پروفسور والتر لویین دارنده مدرک دکترای فیزیک هسته ای از دانشگاه تکنولوژی Delft از هلند یکی از اساتید سرشناس فیزیک پایه ی دانشگاه MIT می باشد. لوین در سال ۲۰۰۳ جایزه ی یادبود اورت مور بیکر (Everett Moore Baker) را به عنوان بهترین آموزگار دوره ی کارشناسی دریافت کرد. شیوه ی تدریس ایشان بارها از طرف مجامع مختلف علمی جهان مورد تقدیر قرار گرفته است تا جایی که به ایشان لقب استاد افسانه ای فیزیک را داده اند !
لینک کوتاه :
نویسنده: پروفسور والتر لویین
رمز فایل: فایل دارای رمز نمیباشد.

محبوترین ها

  • http://up.afrafa.com/do.php?filename=1393460688381.rar
  • http://afrafa.com/library/wp-content/uploads/files/k&i/shabake/(9300).pdf
  • http://up.afrafa.com/do.php?filename=1383906401871.pdf
  • http://up.afrafa.com/do.php?filename=1374276116781.pdf
  • https://library.afrafa.com/%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA/
  • http://up.afrafa.com/do.php?filename=1374359396031.pdf